dijous, 20 de març del 2008

una mica de tot

Ahir va ser un dia de relax, tal i com vaig fer el dimarts amb el trote i el gim. L' "entrenament" va estar composat de 3000 metres aproximats de natació (la falta de costum de nedar aquesta temporada em va fer perdre el compte de ls piscines que anava fent), i de sessió de gim per treballar tonificació del tronc.
La natació, a sorpresa meva, em va passar molt ràpida, i en contra del que m'imaginava, em va costar "poc" fer el que m'havia proposat. Aquesta sessió de natació va fer plantejar-me fer algun triatló a finals de juliol, bé, ja veurem. El treball de gim, es va centrar en la tonificació, fent un exercici de cada grup muscular amb un pes baix i amb 4-5 series de 15 repeticions amb poc descans. De fet és el que porto fent, amb alguna variació, durant tot el que porto de "temporada". Poso temporada entre comentes, ja que personalment aquest any no tindré temporada, com a màxim, faré un petit intent, si m'ho puc permetre, a partir de juliol. Ja veurem.
Avui, la intenció és fer un entrenament de cursa a peu amb una mica d'intensitat, per assolir els ritmes de competició i despertar el sistema cardiovascular per encarar bé la cursa de dilluns a Canovelles, 15 km. Bé, durant els 20' de calentament ja pensaré que puc fer.
Això de fer i desfer entrenaments segons les ganes, temps, motivacions i sensacions del moment és fantàstic. Val a dir que s'ha de ser conscient i assumir que implica fer una temporada tipus "relax" per disfrutar amb el que es té, i més tenint en compte els volums d'entrenaments assolits durant l'última temporada per disponibilitat temporal.