dijous, 8 de maig del 2008

negatiu

Mentre sopava, he estat donant voltes al resultat dels 15 minuts d'aquest matí. La conclusió és que no ha sortit bé, gens bé. Com vaig comentar, la intenció era d'anar a 1'20" per 400, per fer de 4450 a 4500 metres, doncs només he fet 4350 metres. Les sensacions no han estat gens bones, de fet durant la setmana no estava per tirar coets. Per poder fer la marca que m'havia proposat em fixava principalment en l'entrenament de la setmana passada, ja que segons el que vaig fer, ho haguès pogut fer. Aquesta setmana ha estat una mica estranya, encara no m'he adonat i ja estem gairebé a al cap de setmana. No he aconseguit posar-me estricte en aspectes com el descans i la dieta, i això ha estat del tot determinant per no trobar-me a punt per fer una bona marca.
Eren les 10:45 quan hem començat la prova, la primera volta ha sortit perfecte, a 1'20", la segona algo més lenta, 1'23", la tercera a 1'19", i a partir d'aquí ja he pujat a 1'22"-23" sense tenir les cames per poder apretar. Amb això vull dir que el que m'ha fallat han estat les cames i la sensació inadeqüada que he tingut a nivell físic i muscular; en canvi, a nivell cardiovascular anava força "bé". Aquestes sensacions contraposades han fet que em quedès la sensació d'haver fallat, ja que estic convençut que podria haver fet una marca algo més interessant.
Bé, espero que el fet de no assolir l'objectiu per causes que només depenen de mi, serveixin per que no es torni a repetir. Sempre s'ha de treure la part positiva del que fem, ja sigui amb èxit o sense èxit.