dimecres, 21 de maig del 2008

millor

Ha estat millor, molt millor. He sortit a córrer a mitja tarda, després d'exercitar la ment. He sortit de casa i apa, a córrer. En principi no tenia la destinació decidida, al final m'he decantat per fer les voltes que acostumo a fer quan surto desde casa per fer rodatges cómodes.
Les sensacions ja de bon principi han estat més favorables que no pas aquests últims dies, i així ha estat fins que he arribat a casa després de fer una hora i quatre minuts. Ha estat un rodatge gratificant, tenia ganes de sortir a córrer, aquestes ganes s'han transformat amb ganes de fer un rodatge a ritme alt. Quan portava 20' m'he trobat a en Marc (33'30", Jean Bouin 07), feia temps que no ens veiem i això ha fet que xerrèssim i se'ns passés més ràpid aquest rodatge.
La setmana passada vaig comentar que aquest dijous faria una segona prova de 15', però al final he decidit que ho faré una altre dia, no he fet entrenaments ràpids com per realitzar l'objectiu que m'havia marcat. Per tant, haurem d'esperar. Crec que quan fagi un parell d'entrenaments de calitat, ja estaré preparat per fer el que m'he proposat.