dimecres, 16 de juliol del 2008

segueixo entrenant

Després d'un dilluns amb sensacions poc agradables a l'hora d'entrenar, el dimarts va estar una mica millor. Vaig fer una sessió doble de gim i de natació.
Al gim vaig fer la tercera sessió d' "hipertròfia" per agafar una bona base muscular per encarar bé la minitemporada. Tot seguit vaig baixar a la piscina per fer 2100 metres de la següent manera: 1200 n/t/p/b c/100, és a dir; 100 nedar, 100 tècnica, 100 peus i 100 braços; tres vegades, per completar un total de 1200 metres. Després vaig fer 8 x 100 c/1'45". Arribava a 1'25" trobant a faltar el poder anar a 1'15" i sortir c/1'30" (puntualment c/1'25") com feia la temporada passada. Però no em preocupa, tot arriba.
Avui, he fet un triatló sprint, d'entrenament és clar. La natació a Mar, la bici al riu Besós i el córrer també al riu Besós. No ha estat un entrenament de càrrega, però ha valgut molt la pena, ja que ha estat realitzant un entrenament guiat, fent recordar sensacions que tenia dormides.