dimecres, 9 de juliol del 2008

en progressió

Abans de comentar el primer entrenament d'avui, faré un incís referent al que vaig fer ahir. Com ja vaig dir, la intenció era fer 30 minuts de rodatge suau i estiraments, fins aquí bé, després tenia la intenció de fer 2000 metres de natació, és en aquesta sessió on hi ha l'incís, ja que no la vaig dur a terme. El motiu, ben ximple, no vaig agafar els estris per fer la sessió!!! Ni banyador, ni ulleres, ni casquet de bany, quin cap!
Tornant a temps més contemporanis, el córrer d'avui, ha estat el mateix que vaig fer el dimecres passat amb un increment de sèries. En definitiva: 8 x 500 a 1'35"-40" d/1'. L'entrenament l'he realitzan en companyia d'en Siquem, que ha anat molt bé per motivar una mica més l'entrenament en general. Entre xerrameca i xerrameca hem fet l'escalfament de 20', després ha vingut l'exigència de la part principal de l'entrenament, les sèries han sortit a: 1'40", 1'41", 1'43", 1'37", 1'38", 1'37", 1'37" i 1'36". Les tres primeres han estat relaxades, a partir de la quarta ja ens hem centrat en mantenir un ritme elevat. Com hem va passar la setmana passada, l'entrenament m'ha passat ràpid, i només m'he notat forçat a la última de 500. La tronada igual que l'anada ha estat fent un rodatge suau de 20'. Després una sessió d'estiraments i unes quantes abdominals.
Aquesta tarda: Natació, de 2000 a 3000 metres, segons com vagin les sensacions.