dijous, 3 de juliol del 2008

inici oficial

Ara que puc parlar en passat, l'entrenament d'ahir es pot considerar l'inici de la planificació de la minitemporada de triatló.
L'entrenament que vaig realitzar ahir el prendré com el punt d'inflexió entre un manteniment anàrquic de la forma física durant aquests últims mesos i una planificació exhaustiva dels dos següents mesos que tinc per endevant abans de comançar a competir als triatlons de setembre.
A mitja tarda, sota una calor sofocant, vaig anar a córrer direcció riu Besós, on hi ha els kms marcats, per fer l'entrenament que em vaig proposar. L'anada va ser cómoda, tot i que vaig arribar xop per la calor. El treball d' "intensitat" el vaig fer tal i com em vaig mig suposar, és a dir: 6 x 500 a un ritme de 1'35"-40" descansant un minut aproximadament. La realita va ser un treball intervàlic progressiu, fent: 1'48" - 1'43" - 1'40" - 1'39" - 1'38" - 1'36". Com que porto molt de temps fent rodatges el ritme de cames el tinc lent, tot i això de mica en mica vaig anar millorant el temps amb la simple acció d'intentar anar correns de forma més cómoda i tècnica. A nivell cardiovascular vaig anar bé, les dos últimes però ja vaig notar el treball d'umbral, que era el que interssava. La tornada cap el punt d'orígen va ser més llarg, ja que em vaig proposar arribar a l'hora total.
Avui les cames sense els efectes de la "càrrega" d'ahir, senyal que no vaig forçar en excès i que encara mantinc una mica la calitat que he pogut anar fent a les competicions que he anat fent al llarg de l'hivern i de la primavera.
Ara surto de casa per anar al gim a fer una mica de tonificació.