dissabte, 2 d’abril del 2011

entrenaments setmana

Aquesta setmana ha estat regular, és a dir, he anat entrenant i fent el que més o menys m'havia marcat. Com a entrenaments interessants remarcaré el córrer de dijous on vaig fer la tercera part dels entrenaments de ritme del cicle que em vaig proposar.
En si l'entrenament no és gran cosa, però l'important no és l'entrenament en si, sinó el conjunt de sensacions i la millora que he notat en aquestes tres setmanes últimes.
Vaig fer 20' de trote i 14 x (2' F + 1' trote suau) + 5' trote. Els 2' F, van ser com sempre progressius, tot i que a diferència de les setmanes anteriors vaig assolir el ritme de 3'30" ja al 6è. canvi de ritme, podent-lo mantenir fins al final.
A més a mes com a detall interessant està la millor i més ràpida recuperació posterior a la mitja del diumenge.
Un altre entrenament interessant d'aquesta setmana serà la sortida en bici que farem amb en Lluís d'unes 5 hores aproximadament.
Pel que fa a la natació, no aconsegueixo tenir una regularitat, però anem fent metres que ja està prou bé.