dissabte, 8 de gener del 2011

resta de setmana

Esperant a veure com responc a l'intent de fer 1 h 20' o menys a la mitja de Sitges de demà, toca fer "resumillo" de la resta de la setmana setmana.
El dimecres com ja vaig avisar vaig fer un entrenament de córrer "ràpid". Com a part principal vaig fer 4 x 2 km a 3'35". No rieu no, que per a mi això, a dia d'avui és ràpid. Amb un total de 16,5 kms. Com sempre, desp´res unes piscines per acabar de fer el dia.
El dijous, dia de reis, vaig agafar la bici de muntanya, posant en evidència la poca traça que tinc circulant per camins de terra i tècnics.
El divendres, va ser el dia del relax, 1 hora de trote (13,5 km) i unes piscines, evidentment.
Avuí, el més important, segon entrenament de bici de carretera amb quasi 80 km en companyia d'en Lluis, en Marcos ... Han estat suaus, amb una tornada per la N-II quelcom més incòmoda per la presència de vent en contra, però com que he anat a roda, no em puc queixar gaire.
Aquesta tarda, per no ser menys, he anat a fer una mica de gim i de piscina, això si, després d'exercitar la ment amb la realització de diferents exercicis de cartografia.