dijous, 15 de gener del 2009

ara si

Ara si que he agafat el ritme d'entrenaments per la Marató. Porto tres setmanes força intenses i estic assimilant molt bé, o això em penso, els kms realitzats i el treball d'intensitat.
Després d'una satisfactòria Mitja de Sitjes, toca una setmana de fer kms, aixi que ja dilluns vaig iniciar una escalada que acabarà el diumenge amb una sortida de 32-34 kms.
Resumint:
-Dilluns: 60' trote cómodes + gim (tronc) + 1500 natació cómode.
-Dimarts: buf, quina pallissa. 20' trote + 3 x 4 km en 15'11", 14'51" i 14'52", d/3' trote + 10' trote.
-Dimecres: 90' trote cómodes.
-Avui dijous: gim (cames) + 2000 natació variats.
Fa 2 mesos que espero aquest moment, seran les 20:00 quan definitivament ja tindré la bici etre les meves man i en condicions per anar a fer kms i kms. Amb en Pol hem quedat per pendre mides de l'antiga bici per traspassar-les a la nova.
Quina emoció!!!
Dic que no gaire, però ja tinc ganes de povar-la sobre la carretera.
Això si, l'estrena serà el dilluns o dimarts, ja que aquest cap de setmana m'és impossible.