dimarts, 30 de desembre del 2008

"recuperant" entrenaments

El diumenge com ja vaig dir vaig sortir a córrer, van sortir 85' de trote cómode, va estar un rodatge força cómode ja que es tractava de comprovar si encara m'en recordava (jeje).
El dilluns les coses van ser diferents, ja que l'entrenament ja va ser algo més exigent, vaig fer un rodatge de 90' (20' calentament + 60' de 4' a 3'45" + 10' trote). Va ser un d'aquells entrenaments que no acabaries mai per les bones sensacions i la motivació que portes al damunt.
Després de córrer 2000 de natació per relaxar cames.
Avui ha estat un dia carregat ja que pel matí m'ha tocat fer de jardiner i desbrossar una bona superfície de pati. Per la tarda ha tocat entrenar, això si, després d'anar a buscar el dorsal (núm. 112) de la Sant Silvestre de Bcn. He fet una mica l'animal ja que he enllaçat tres entrenaments. He començat amb el treball de c.f.g. al gim, fent de tot una mica. Després he fet un rodatge suau de 60' de trote i per finalitzar la tarda, 1600 de natació variada.
Demà amb les cames cansades d'aquests tres dies l'objectiu serà aguantar el tipus.