dissabte, 6 de desembre del 2008

dissabte, festiu!

Pensant en el dia a dia un no se n'adona de quin dia és, fet que ha provocat que avui dissabte, jo que tenia plantejat fer una bona sessió de natació i una mica de gim, em quedès a casa a fer el pessebre i a descansar.
Com que avui havia de fer una bona sessió de natació ahir només vaig córrer, rodatge cómode amb en Siquem de 80', i vaig fer una mica de gim. Sort que, aquesta setmana és una setmana de consolidació del treball realitzat fins ara i no em preocupa fer poc volum (hores d'entrenament), tot i que a nivell de cursa a peu he pujat a 69 kms.
El rodatge d'ahr va servir per xerrar de la temporada amb en Siquem i per estudiar la mitja marató de Mataró de demà, que com ja vàrem fer fa 2 anys, l'objectiu és realitzar-la a 4, per gaudir-la i per fer un primer entrenament de kms.