dijous, 4 de desembre del 2008

primer entrenament d'aigua amb temps

Després de força temps ja ha arribat l'hora de posar una mica de serietat als entrenaments, tant de córrer com d'aigua. Per això ja començo a marcar canvis de ritmes al córrer i avui he fet el primer entrenament d'aigua amb temps. Però anem per ordre.
El dilluns després de la Jean Bouin les cames les tenia una mica carregades, però menys del que m'esperava, per tant, només vaig fer un rodatge de 60' cómodes amb en Josep M, l'Enric i l'Eloi, que de tant en tant coincidirem per fer algun entrenament conjunt per la marató de Barcelona, primer objectiu important de la temporada, després de la mitja de Granollers. Abans però, a primera hora del matí vaig fer la sessió de gim de força de tronc i braços.
El dimarts, vaig fer un treball de força diferent al que estic acostumat, vaig fer de paleta, per tant a la tada ja estava prou cansat com per fer un entrenament i vaig decidir descansar.
Ahir dimecres, sessió de 3000 m d'aigua variat, combinant tècnica, peus i braços i per la tarda sessió de córrer de la següent manera: 20' trote + 20 x (1'F-1'f) + 10' trote. Les sensacions bones, molt bones i amb les cames fresques.
Avui ha estat el l'hora de donar la benvinguda al crono pel que fa a la sessió de natació. El total ha estat de 3000 m, el quals han estat de la següent manera: 1000 variat + 30 x 50 c/50" a 40" aprox + 100 p + 200 b + 200 tècnica. Després de la natació ha estat l'hora de fer el treball de força de cames. Ja anava una mica cansat, però prefereixo fer-ho amb aquest ordre, ja que considero més important la natació que el gim, tot i estar a principi de temporada ("cada maestrillo tiene su librillo").