dijous, 13 de novembre del 2008

"suma i sigue"

Ahir vaig fer doble sessió aprofintant les circumstàncies que em van permetre fer una sessió matinal de córrer.
Doncs si, a primera hora, a les 07:10 em posava a córrer per fer un rodatge de 60', així ho vaig fer, per tant objectiu complert. Com ja hem va passar una tarda de rodatge, curiosament em vaig trobar amb en Jaume i vàrem córrer plegats ben bé 30', fet que va fer que el ritme augmentés de forma significativa.
Ja per la tarda, després de dinar i fent una petita migdida, va ser el torn del gim i posteriorment de la piscina. A la piscina ja comencem a estructurar una mica més els entrenaments, abandonant el nadar de forma coninua, així que vaig realitzar una sessió de 2200 metres de la següent manera: 400 calentament, 12 x 100 a ritme d/15" aprox i 600 tècnica.
Avui en canvi només he nedat fent 2300 m. 800 crol, 200 tècnica, 800 crol manoples (mnpl), 200 tècnica, 6 x 25 F d/30" aprox. i 150 suaus.
De l'entrenament d'aigua d'avui destacaré el poc que m'ha costat fer-lo i la comoditat que començo a tenir dins de l'aigua.