divendres, 23 de desembre del 2011

marató de mitjanit III

La segona part de la marató és a partir del moment en que deixo anar les cames i el ritme el poso en mans de les sensacions i de la intuïció física (arriscant).
Els temps per volta el baixo uns 2 o 4 segon passant volta a volta, amb força regularitat, en 1'44"-46". Les sensacions físiques són bones, tot i que les cames no estan del tot preparades per encarar la marató fins al final amb garanties.
Els parcials són correctes i no se'm passa pel cap calcular quin tems sortirà si segueixo al ritme. Només em limito a anar regulant el ritme i mantenir el pas per volta assolit fins el moment.
Les voltes van passant, tot i que sorgeix una preocupació que per sort no em condiciona el ritme, tot i que m'obliga a fer una parada tècnica suposant 2' de pèrdua. La panxa no ha perdonat i tinc la necessitat de fer una visita al Roca.
Tot i semblar un inconvenient, el resultat és engrescador, ja que el ritme a posterior segueix essent el mateix i les sensacions millors que abans.
Pas a pas les voltes les anava sumant, però inconscientment també les anava restant, fet que a partir de la volta 75 el meu cap anava pensant en el final.
En contrapartida però rectificava i anava a per objectius positius, anant buscar la suma. Així que "sense voler" hem vaig plantar a la volta 90 aprox amb el ritme continu i ja pensant que només quedaven 15.
Més i més voltes i només quedaven 10, i a partir d'aquí la tercera part de la marató pren protagonisme.