dissabte, 6 de setembre del 2008

a dojo

A dojo pel fet de que no m'extendré a l'hora d'explicar el que he fet durant aquesta setmana (divendres-divendres)
Dissabte després de la mala sort de la torçada de divendres la intenció era despertar-me dora per sortir amb la bici amb en Jaume i en Lluis. Vaig despertar-me, però vaig decidir no sortir, ja que no hem vaig sentir amb bones sensacions al tormell.
El diumenge, ja amb el tormell controlat, si que vaig fer la sortida en bici, que al ser més tranquil.la que la sortida del dissabte va anar bé per no carregar el tormell.
Dilluns, vaig atrevir-me a córrer, va ser una hora, en la que la màxima preocupació era controlar on posava el peu.
Dimarts, va tocar piscina, el tormell no estava al 100 %, però vaig poder fer 2000 m cómdes sense moure gaire les cames.
Dimeces, una alra hora de córrer, una mica de gim amb l'Ana i 1000 metres de relax a la piscina, on vàrem rectificar una mica la tècnica de l'Ana.
Dijous sortida en bici amb l'Ana. En total 1 hora 45' molt tranquils. Vàrem pujarper Alella i de tornada, carretera de la Roca i Vallensana. Per la Tarda 40' de trote suau.
Divendres molt tranquil, 30' de trote suau per després poder estirar bé les cames (isquitibials molt carregats no se de que) i 1500 metres cómodes, amb el tormell una mica més sòlid.
Avui ... primer tritló després d'11 mesos sense la competició en la que més gaudeixo.
Aspiració: Passar-m'ho bé u gaudir d'allò més.
Resultat, aquest vespre o demà ja ho penjaré.
Divend