dilluns, 27 de desembre del 2010

Masnou

Els 5 km de Masnou, entre unes coses i altres van ser 15, és a dir, 5 kms de trote cap al lloc i després 5 km de retorn. 
Ambient festiu un dia de St. Esteve com el de fa molts anys, en el que l'activitat principal és anar a fer un dinar amb la família (que sempre agrada), però com ja he fet en més d'una ocasió, s'aprofita el matí per fer una mica de forat a la panxa amb una cursa, que en aquest cas ha estat de 5 kms.
No puc comentar gaire de la cursa, ja que amb 5 kms no n'hi ha gaire matèria per explicar, això si, m'ho vaig passar d'allò més bé.
Al principi de la cursa, per sort em vaig saber posicionar bé, vaig agafar la velocitat de creuer que més o menys vaig mantenir durant tots els 5 kms, un ritme de 3'20"-25"/km que em va resultar "fàcil" mantenir i que va fer d'aquesta cursa una cursa divertida i amb una distància curta però suficient.