dissabte, 18 de desembre del 2010

Fuenlabrada

Cursa per camins de terra de 9 km "clavats". Tota una cursa de contrastos. M'explico.
Per començar una cursa que va començar i acabar en negatiu, pel que ja a la temperatura com pel que fa al temps emprat, que va ser en negatiu, és a dir, vaig començar més ràpid del que vaig acabar.
Les sensacions van ser no del tot bones, en un principi no vaig tenir problemes per estar darrera el 5è classificat però com que no estic acostumat a córrer en terrenys variats i l'inici va ser més ràpid (fins al km 3 a 3'25") del que em pensava vaig començar a notar que anava passat de voltes a partir del següent km (el 4) apoximadament.
En aquest moment va se quan vaig assumir que havia començat massa ràpid i llavors vaig posar-me a ritme creuer, tot i que les forces no em sobraven.
Durant els últims kms vaig ser avançat per cinc corredors, fet que al final em va col.locar en una 11a. posició. Lloc que no em va satisfer, més que res pel fet de no tenir un ritme controlat de bon principi per poder fer una cusa progressiva.
Pel que fa a en Jaume, la seva 15a. posició aproximadament va resultat del tot meritòria. 
Tot i això, l'experiència va ser especial i emocionant, per la cursa, pel lloc i pels motius que ens van dur a realitzar-la.
En aquests moment pensant ja en aquesta mitja nit, Marató en pista a partir de les 0 hores a Can Dragó, un rodatge, jeje.