dilluns, 7 de març del 2011

3h 00'51", bona marca ?!

Doncs si, no he estat conscient fins que no he vist hi he comprovat els kms d'aquestes últimes setmanes. Mentalment ja era conscient que no portava kms per fer una marató amb cara i ulls, fins hi tot també era conscient que el ritme que podia portar no era el que vaig portar i que la marca que tenia en ment, sub 3h era quelcom exagerada, però, ara ja veig que he fet una marató amb una bona marca i que sabent que tindria problemes per acabar-la i que realment els vaig tenir, vaig fer una marató sense agonitzar i gaudint de tots els kms, incús aquells que anava a un ritme que ni d'escalfament. 
Referent al tema genoll, que en el missatge d'ahir no vaig fer cap referència, durant la cursa no vaig tenir cap problema, després, en fred, les molèsties eren insistents, però avui la cosa ha millorat i no és el dolor/molèsties que no em permetien córrer, per tant, victòria parcial.
Avui és tot positivisme.
Els kms de les setmanes anteriors a la marató van ser:

4 entrenaments + Mitja Barcelona - 108,8 km

2 entrenaments - 17 km

2 entrenaments - 13 km

2 entrenaments - 17 km

3 entrenaments - 36 km

3 entrenaments + Marató Barcelona - 65
Així doncs, bona marca.