dilluns, 21 de juny del 2010

Manresa

El triatló de Manresa, tal i com va passar a Mataró, va ser tot una sorpresa pel que fa al tema rendiment, ja que sense "voler-ho" el resultat final va ser molt millor de l'esperat.
En el primer sector, com m'acostuma a passar a Manresa, les sensacions no van ser gens bones, ja que fins que no es passa la 2a. boia no es pot nedar amb comoditat. Això va fer que en sortir de l'aigua no estigués gaire convençut d'estar en posicions favorables per fer una bona cursa.
Però en el moment de la transició el punt de vista va canviar i vaig veure la possibilitat de fer una remuntada, ja que semblava que es podria fer un bon grup i que podríem fer caça dels de davant.
Un cop sobre la bici el grup es va fer, però no hi havia col.laboració, tot i els ànims que donava i que el grup davanter el teniem a la vista, fet que va fer que hagués d'anar portant el ritme del grup. Al final, passat el polígon, km 11 aprox, vam fer caça del grup que teniem a la vista, però tot i això, encara quedaven un grup de 4 i en Xavier Llobet i en Torrades.
A partir de la caça del grup vaig poder descansar una mica, tot i això en molts moments estava al capdavant del grup.
La transició, com m'agrada fer, la vaig realitzar en primer lloc, per evitar ensurts i ensopegades, però tot i això vaig iniciar el córrer en segona posició del grup.
El córrer, amb intenció de fer-lo progressiu, va resultar més fresc del que em podia imaginar després de la bici, ja que "sense problemes" vaig donar caça del quartet de davant.
Finalment la 5a. posició referma l'idea que estic assolint un molt bon nivell de forma, tant en llarges distàncies, pels entrenaments que faig, com en distància curta.