dimecres, 29 de febrer del 2012

mitja de Barcelona

Passada una bona part de la setmana ja amb el cap a València pel C.Esp. de Triatló de Mitja Distància faré un petit comentari de la mitja de Barcelona realitzada el passat diumenge.
Com ja vaig fer l'any passat, a la meta em vaig presentar amb 10 kms a les cames, ja que vaig sortir de casa corrents. Aquests primers kms però, van ser a uns 4'30"-40" per fer una mitja tal i com l'havia planificada, a 1 h 20'.
 
Veient els resultats, i veient els resultats de l'any passat, és curiós però ni hi ha gaire diferència, fet que exemplifica l'estructuració i manteniment de la planificació any a any, però amb una diferència important. Aquest any no estic lesionat, cosa que l'any passat si i que després de la mitja vaig haver de parar.
Les sensacions van ser bones ja que el ritme que em vaig marcar era còmode, per que l'objectiu del dia no era la competició en si ni la recerca d'una marca interessant, sinó que era la realització d'un rodatge llarg i de qualitat.
En tot moment vaig procurar mantenir el ritme i anar acompanyat per fer més amè la cursa i poder gaudir de l'entorn esportiu de la ciutat.
Els millors moments en aquests casos, com en totes les curses que hom realitza, és trobar el feed back de qui t'acompanya, ja sigui en un punt en dos o en més llocs.
Les sensacions van ser bones, en especial a l'últim tram, on vaig deixar-me anar i vaig marcar-me el ritme, desmarcant-me del grup en el que estava des del km 7 o 8.
Després d'uns estiraments, la recuperació semblava total, l'endemà, el dilluns, les cames estaven una mica ressentides, però poc.
Aquesta setmana, molt fluixa d'entrenaments, està centrada en estar descansat per encarar el diumenge amb el 110% d'energia i de descans.