dissabte, 18 de juny del 2011

triatló de Blanes

El dia posterior al triatló de Manresa, per no baixar el ritme vaig anar a fer el triatló de Blanes, en la seva primera edició. Una competició de les d'abans (uns 300 participants).
El dia va començar amb una mica de manca d'hores de son, però el fet d'anar a estrenar un triatló ho dissimulava així que fent ús de rodalies vaig anar fins l'estació de Santa Sussanna, per poder anar en bici fins a Blanes i així començar a activar una mica les cames.
El dia i acompanyava, ja que no feia molta calor i l'aigua del mara estava plana i neta.
Després dels preparatius i d'estar una estona escalfant es va dona l'inici del triatló amb una natació còmode (sense cops ni entrebancs). En aquest segment vaig anar força bé fins la meitat, que va ser on vaig notar el cansament del dia anterior a Manresa, però tot i això no vaig perdre molt de temps respecte als primers. Una 9a. posició donava per molt encara.
Al segment de bici les sensacions van ser força millors fins al punt de fer una primera volta deixant a gent i agafant a la parella perseguidora del primer destacat. Un cop els vaig agafar, vàrem anar a pel primer, que el vam enxampar quan faltava ben bé mitja volta de la tercera i última del segment de bici.
La feina ja estava feta, només tocava empènyer al córrer i esperar les bones sensacions.
La transició, va ser ràpida, tot i això vaig posar-me a córrer en segona posició a uns escassos 10 metres del primer. A aquesta distància vàrem estar fins al km 2 i poc, on el vaig poder avançar i distanciar-me fins a l'arribada a la meta amb temps suficient per gaudir-la.
El cap de setmana va ser del tot complet, completant-lo amb un nou podi. Cal recordar i tenir presents aquests caps de setmana i aquestes competicions ja que costa que es repeteixin  

.