dissabte, 4 de juny del 2011

"que me quiten lo bailao"

A casa, això té més sentit quan has estat tot un dia (24 hores) fora de casa amb dos viatges en autocar de 8 hores i un triatló olímpic amb nivell nacional.
Ja ho diuen ja, com a casa no hi ha res.
El triatló va ser una prova de resistència pura i dura, tant a nivell físic com psíquic, ja que no podia excusar-me del cansament del viatge. El plantejament va ser nedar el millor possible i intentar no patir a la bici per jugar-me les posicions finals a la cursa a peu, que és on crec que estic millor. Al final, com acostuma a passar, les coses no surten com un creu que haurien de sortir.
La natació va ser tal i com em podia esperar, tot i que va fallar la segona volta, ja que en sortir de l'aigua per iniciar-la vaig pensar que podia a apropar-me al grup que tenia davant, però ... tot al contrari, de mica en mica s'anava allunyant. L'important però es que era jo qui encapçalava el grup "perseguidor" a la natació. Al final, encarant l'última boia i la rampa de sortida de l'aigua vaig perdre una mica de velocitat, fet que va fer que sortís una mica pocs metres per darrera de cap de grup.
A la bici, l'important era fer grup, i així va ser, ja que a la segona volta ja érem uns quants. Tot i això de mica en mica anàvem agafant gent fins al punt que les dues últimes voltes vàrem assolir el grup "perseguidor" del capdavanter. Tot i que finalment l'objectiu fins al moment l'havia complert, les sensacions a la bici no van ser del tot favorables i l'esforç sobre ella va ser més del que m'esperava. En definitiva, que ens vàrem presentar a la transició els triatletes de la 15a. a la 40a. posició aproximadament.
La transició la vaig fer darrera del grup, no m'agrada fer-ho així, però tampoc em veia amb prou forces de lluitar per baixar davant.
La cursa a peu, segment en el que pensava que seria el meu "fort", va ser quelcom frustrant, a excepció potser de la primera volta, la que vaig finalitzar amb 15" de penalty box per no deixar el casc dins de la caixa corresponent.
A partir les coses van començar a anar de més a menys, amb una segona volta regular i una tercera més fluixa. La 4a. i última volta amb l'interrogant de no saber a la posició en que estava potser va ser una mica més ràpida, però no ho podria assegurar amb certesa, ja que parlo de sensacions.
Al final la posició 31 no em classifica pel C.E. Elit, però després de tot, "que me quiten lo bailao".