dissabte, 15 de maig del 2010

setmana intensa

Després de Remences i sense temps per recuperar-me aquesta setmana he realitzat la totalitat dels entrenaments de forma satisfactòria.
He anat fent els entrenaments estipulats i els volums marcats sense problemes, això si, arrossegant una mica de cansament.
Aquest cap de setmana serà per al córrer ja que el diumenge tinc apuntat a l'agenda fer la cursa de les Festes de Maig de Badalona.
M'hagués agradat estar a un altre lloc com a participant (half-challenge) però entre unes coses i altres no vaig poder inscriure'm ni tampoc estava al 100 % físicament en el moment determinant.
Aquest matí tota la gent que m'anava creuant per la N-II em feien venir ganes de participar-hi, però evidentment no serà així.
L'entrenament d'avui ha estat la sortida llarga en bici de la setmana 159 km. Les sensacions no han estat òptimes, ja que les cames les tinc carregades de tota la setmana, però tampoc han estat dolentes ja que en tot moment a nivell cardiovascular anava fresc.