dimecres, 12 de maig del 2010

remences (llarga)

El diumenge passat va ser un d'aquells dies en que compleixes una d'aquelles coses que fa temps que et passa pel cap però que entre unes coses i altres mai pots dur-les a terme, la realització d'una marxa cicloturista.
La marxa, no la podia haver escollit millor, ja que Remences, sembla ser una de les millors marxes de les que es fan per les nostres terres.
Juntament amb en Siquem, en Josep i la Mercè vàrem marxa cap a l'inici de la cursa per fer nit i poder estar més descansats l'endemà.
El mateix dia de la marxa, tot i no ser una competició, els nervis estaven a "flor de pell", ja que ra la primera marxa cicloturista que feia i les preguntes sense resposta eren abundants.
La col.locació no va ser dolenta però tot i això un cop donat el tret de sortida vàrem trigar una bona estona en sortir. Un cop en marxa, la velocitat ja va ser de bon inici molt ràpida fet que va fer que de mica en mica o de molt en molt anèssim avançant a un munt de gent fina al punt que en algun moment dels primers kms vàrem poder visualitzar el cap de la marxa.
Llavors va començar el primer port, sense problemes i cadascú al seu ritme. Al segon port la pluja ja feia estona que ens havia deixat molls, freds i enfangat, però ... la marxa començava de debò a partir de la pujada a Bracons.
Un port no molt llarg però amb un desnivell alt i continu. Per sorpresa meva en aquest punt anava pujant força bé mentre de ica en mica anava atrapant a gent que anava més lenta que jo.
Un cop a dalt, em van omplir l'ampolla d'aigua, vaig agafar un grapat d'avellanes i de cap a la baixada, on sense voler vaig enganxar-me a un grupet que a baix de tot, es va fondre amb una altre grup.
El pla per Osona va ser còmode ja que el grup era nombrós, però no va durar gaire, ja que la pujada a Cantonigrós va ser molt exigent per a les meves possibilitats.
Vaig anar fen la goma del grup d'uns 20 ciclistes ben bé fina a l'últim km de pujada fins que les cames van di prou.
Llavors va tocar resignar-se i anar al ritme que podia fins a la baixada on vaig enganxar-me a 4 que venien per darrera.
Va ser llavors quan després de fer la última pujada vaig saber que havia fet una bona marxa ja que els comentaris entre el grupet eren de satisfacció.
Finalment el temps a l'arribada va ser de 5 horetes i 30 minutets.