diumenge, 22 de febrer del 2009

setmana llaaaarga

Aquesa última setmana ha estat d'allò més llarga, primer quer la quantitat de sensacions diferents que he tingut a l`'hora d'entrenar, segon per els dierents estats d'ànim pels quals he passat (referents al rendiment esportiu) i tercer i últim per les molèsties que m'han sortit al tendó 'aquiles, que ja m'han quasi desaparegut.
Anem per ordre cronològic:
El dilluns era l'entrenament llarg de la setmana passada, per tant 2 horesde trote. Les dues hores es van complir, però al final, i un cop fred, una molèstia important va aparèixer a les inmediacions del tendó d'aquiles esquerra. Alarma! Pel matí vaig fer la sessió de gim protocolària.
El dimarts, fent cas al que et diria la majoria de gent, vaig descansar de córrer, i em vaig lmitar a nedar i a cuidar-me les molèsties, que hi eren però no m'impedien el córrer.
El dimecres, després de gestions telefòniques vaig conseguir cita amb el massatgista-fisio que després de testar el córrer fent 55' a ritme i nedar 1500 m em va torturar la zona dolorida per intentar minvar acurt plaç les molèsties.
El dijous, sessió triple continua: gim, natació i 70' de trote cómode. Tot bé!
El divendres es va apoderar de mi el seny i vaigdescansar, en especial per no sobrecarregar n excès el tendó, que semblava que s'anava recuperant.
Ahir dissabte, entrenament de córrer fent 18 km amb 5 canvis de 5' a un ritme de 3'50" a 3'35". Les molèsties (dolor) ja no apareixien. Després d'estirar com cal, 1500 de piscina.
Avui diumenge últim rodatge llarg avans de la gran cita del diumenge vinent. Sera dues hores amb algun canvi de ritme a ritme de marató (3'50").
Tants alts i baixos a nivell d'entrenament van junta a pujades i baixades de moral referents a la possibilitat de fer la marató d'una manera o altre. Són oscil.lacions prèvies que van lligades al repte de la marató.