dijous, 7 de gener del 2010

seguim

Avui dilluns, ai! dijous, seguim entrenant per anar sumant kms i kms.
Deprés de l'entrenament de córrer d'ahir que a aquestes alçades de temporara resulta dur (5 x 4' a 3'40"-35" aprox. d/2' trote) , avuí serà una dia una mica més "light", ja que aniré a tonificar tronc i després aniré a fer la natació corresponent, que si no m'ofego en l'intent serà de 3000m.
Durant aquests dies, tot i que els entrenaments els estic fent cómodes; en el tema bici i natació vaig avançat respecte a altres temporades, fet que em fa estar molt motivat de cara a la temporada de triatló 2010.
Que tremolin els aeroports que tinc maleta nova! Si que m'he portat bé, que els Reis Mags m'han deixat aquest regal i altres per diferents llocs.
Ara ja no tinc excusa per anar a voltar i fer triatlons d'arreu del món.