dijous, 24 de setembre del 2009

Cap de setmana a Cangas de Morrazo

Un cap de setmana, el del 19 i 20 de setembre d'aquells que no tens temps d'avorrir-te ni d'estar una estona relaxat per poder gaudir del pas del temps sense haver de pensar en res.
El cap de setmana va començar el divendres per la tarda quan vaig anar a buscar la maleta portabicis per l'avió a Esportíssim, tot seguit a casa a desmuntar la bici i a deixar tot llest per l'endemà.
El dissabte, comença la bogeria. Em llevo a les 4:45 faig el cafè amb llet de cada matí (mal fet, per que vaig trigar molt a poder menjar), anem cap a l'aeroport, l'Ana m'hi porta, arribant a les 5:45, hora de quedada. Facturem les bicis i cap a Vigo, amb retard, que no era la millor notícia, ja que el temps jugava a la contra.
Un cop a Vigo, arribats a l'aeroport, agafades les furgos i a l'hotel, a les 11:45 toca fer un mos. Un gran menú precompetitiu: Entrepà de truita de patates (per sort el vaig demanar gran). Tot seguit a muntar i a posar a punt la bici i els estris de batalla.
Per fi! 30' de relax, que aprofito per estirar-me al llit i posar les cames a munt per intentar relaxar-les del viatge en avió i de les hores d'estar inactives.
A les 13:15 cap a Cangas arribant a les 14:00. És una bona hora si no fos per que jo començava a les 15:00, havia de recollir dorsal, posar-me tot al seu lloc, entrar a boxes (20' de cua), fer les últimes descàrregues i posar-me el tratge de neoprè i calentar, que al final va consistir en fer uns quants moviments i estiraments de braços a "cámara de llamada" ja que no vaig tenir temps de posar-me a l'aigua.
Tot seguit després de saludar a rivals d'altres anys i fer una mica de conya, a tope!!!
Un cop acabada la competició, content pel resultat va ser moment de gaudir del realitzat.
Descansar, assistir a la reunió de la competició èlit, parlar amb la gent i a pujar al podi!!!
Un dels millors moments, a part de la competició, va ser gaudir de la companyia del meu club de fans (mon pare i ma mare), que sempre estan al meu costat en tota competició.
Després de recollir medalla, cp a l'hotel de Vigo amb la furgo i a sopar sense miraments.
L'endemà la jornada va començar ben aviat ja que a les 7:45 vaig aixecar-me per acompanyar amb en Carles amb le dues furgonetes a les nois que competien a l'èlit. Després cap a Vigo una altra vegada per esmorzar amb calma a l'hotel, fer les maletes i realitzar l'últim viatge cap a Cangas amb la gent que competien a les 12:00.
Després de gaudir de la competició èlit i de fer una mica de suport logístic a la gent del club va arribar el gran moment del dinar, això si, una mica tard, a les 16:00 aprox. En aquest moment vàrem gaudir de l'abundant i bona cuina gallega.
Tot seguit cap a l'aeroport de Vigo per tornar cap a casa. Després de 2 hores donant voltes per l'aeroport l'avió va sortir puntual 21:20, per tant a les 22:55 arribàvem a Barcelona on m'esperava l'Ana, per tornar cap a casa.
Finalment a casa vaig desmuntar les maletes, vàrem sopar, vaig deixar tot al seu lloc i a dormir!!! El cap de setmana finalment va acabar a les 00:45 del dilluns. Uf!!! quin descans.