dimarts, 15 de setembre del 2009

Banyoles

Després de setmanes sense competir i un any just sense fer un triatló olímpic va arribar l'hora de fer-ne un.
Banyoles és un d'aquells llocs que sempre és agradable visitar. La visita va consistir en anar ben aviat i fer un reconeixement del circuit ciclista (sense necessitat de reconèixe'l, ja que l'he fet infinitat de vegades) per fer un petit cúmul de kms. Així que eren les 11 del matí i ja estava pedalejant per terres del Pla de l'Estany. Després, lògicament vaig dinar i descansar una mica pel tri.
Val a dir que el dia acompanyava i els fenòmens externs eren favorables.
Amb els preparatius en marxa les sensacions eren normals, ni bones ni dolentes. Un cop fet el calentament a l'aigua, ben bé 20', va ser el moment del toc de sortida que com sempre, amb l'ajuda dels jutges va ser una mica caòtica.
Un cop en marxa, una mica al marge de tothom per poder tenir un inici de cursa cómode va ser el moment de intentar acoplar-se al conjunt de nadadors, fet que va fer-me adonar que passats 500 metres estava avançant gent amb molta facilitat, senyal que la sortida la vaig fer lenta.
Durant la resta de recorregut a l'aigua, vaig seguir avançant posicions amb certa facilitat, passada la boia de gir, seguia avançant posicions en busca del que em semblava un petit grup que anava uns metres per davant meu.
Al final vaig sortir de l'aigua el 20è. No està malament, però tenint en comte que no vaig parar d'avançar gent durnt tos els 1500m està malament.
Ja sobre la bici, el mateix de sempre, a uns 20-2 metres per davant la roda bona, en Richard Calle, ue evidentment no va ser possible agafar-la, tot i que erem un petit grup de 6-8 (no gaire organitzats al principi.
Els 40 kms de bici van ser força cómodes, però amb alts i baixos en el tema dels relleus fet que va fer que al final ens agafès un petit grup.


La transició va servir per adonar-me que anava prou bé i que la posició final no estaria malament. A la primera de les dues voltes les sensacions van ser bones, cames fresques, cor regular i forçes al punt, però a la segona volta, tot va anar defallint fins al punt d'anar ven frenat, en especial per la manca de forces. En definitiva, que al rimer pas anava 11è i a meta vaig finalitzar 16è. No cal dir res més.


Com a nota positiva, la contribució, petita però suficient, de la meva cursa per poder fer primers classificats en equips.





L'endemà diumenge vaig quedar per fer una sortida de 120 kms amb en Lluis que va anar millor del que m'esperava.
El dilluns però, despres d'un rodatge de 60' vaig tenir molèsties per sota del vast intern del quàdriceps de la cama esquerra que m'ha obligat a descansar uns dies, tot i que el dimarts vaig tantejar-lo fent 2 hores de bici molt suaus.
I aquest dissabte Camp. Esp. de Triatló en Grupe d'Edat. No se pas com anirà, això si, jo amb mentalitat de gaudir-la i sense cap tipus d'ambició (de moment).