dimarts, 7 de juliol del 2009

24horesciclistesdeMontjuïc

Tal i com ens esperàvem, va ser tot un repte físic i psicològic que no hagués estat possible si no fos per l'ajuda i recolzament logístic de tota la família, per tant, primer de tot, agraïr a totes les persones que es puguin sentir identificades amb aquesta primera frase.
Les 19 hores en punt, ja portem unes hores fent preparatius, i s'inicia la peripècia de les 24 hores.
L'inici va ser emocionant i el nerviosisme, com a mínim pert part meva, no era gaire present ja que es tractava de viure un nou repte i una nova experiència sense cap tipus de factor competitiu, això últim no del tot cert.
Va començar en Lluis fent una hora, després jo, després una altra vegada en Lluis, i tot seguit encarava les 4 hores seguides que haviem preestablert. Van ser força profitoses ja que vaig mantenir un ritme alt al llarg de les 4 hores, això si tenint algun moment de crisi en especial als volts de les dues hores que es van esfumar ben entrades les 3 hores.
Un cop vaig finalitzar les meves 4 hores era el torn de les 4 hores d'en Lluis, fet que es traduia a 4 hores de descans, previ mini 2n. sopar.
Vaig descansar força, i gràies a aquest fet vaig poder fer les dues hores següents amb força "soltura".
A partir de llavors els relleus es succeïen cada hora i finalment cada 50' patint en especial la calor sense acusar en gran mesura la fatiga muscula.
Finalment les 24 hores van finalitzar i el nou repte el vàrem superar amb escreix i gaudint de tot el moviment de l'esdeveniment.
La 4 a. posició a la categoria, la 32 a. de la general i els 651 kms realitzats van ser d'allò més gratificants.