dimecres, 2 de juliol del 2008

parlant en futur

En futur, per que encara no he entrenat, és a dir, que parlaré en el que faré.
D'aquí a una hora i pico sortiré a fer un rodatge amb una mica de treball d'intensitat a mig entrenament. tinc la intenció de fer una hora en total, per tant, entre calentament i descalentament, el treball d'intensitat serà d'un total d'uns 20 minuts. Fa temps que no faig un treball intervàlic per treballar umbrals (l'últim, si no recordo malament, es remunta a les sèries de 400 fetes amb en Manel fa uns 2 mesos), per tant, ja toca; com a mínim per començar a posar una mica d'intensitat als entrenaments. De moment tinc la idea de fer un conjunt de 6 x 500 a un ritme que m'he l'imposarà les sensacions (a 1'35"-40" aproximadament) amb un descans d'1' com a màxim.
De totes maneres, tant si és per més o per menys, les variacions no em comportaran cap tipus de preocupació, ja que de moment no tinc ritmes ni descansos assolits, ni assimilats.