diumenge, 20 de juliol del 2008

d'espectador

20 de juliol de 2008, Triatló Sprint de Barcelona. L'any passat també hi vaig anar, però en aquella ocasió vaig estar-hi competint.
Avui, que he anat d'espectador, d'entrenador i com aficionat a l'esport, m'ha passat pel cap les ganes que tinc d'estrenar-me aquesta temporada en competició.
Aquesta competició hem porta bons records, ja que és d'aquelles en les que hi treus bons resultats, gràcies als entrenaments i a les hores impartides al llarg de diverses setmanes.
Ha estat una bona festa de Triatló, en especial per que ha estat una competició que ha permès descobrir aquest esport a gran quantitat de persones que tenien inquietuds sobre la vialitat de poder realitzar una prova competitiva en tota regla.
Un cop arribat al lloc, he començat a saludar gent que feia temps que no veia, per absència meva a les curses. Quines ganes de posar-m'hi.
Avui ha estat un dia especial, ja que ha estat el debut de l'Ana, amb qui preparem un repte d'allò més ambiciós.
En Lluis ha realitzat un triatló correcte, un bon temps, i unes sensacions bones.
En Francisco, més fluix a l'aigua, ha recuperat moltes posicions a la cursa a peu.
El millor és que tots tres ja están inscrits en un Ironman per l'any 2009. Serà un bon any.
Després de la competició, era el torn d'entrenar, independentment de l'hora, del cansament i de la ressaca del concert d'en Bruce Springsteen. He realitzat un rodatge de 65 minuts cómodes i una sessió molt relaxada de natació, 1500 metres.
El córrer ha estat sota una calor xafogosa, tot i això, se m'ha passat ràpit, ja que no m'he portat rellotge i he anat a ull. La natació ha servit per relaxar i per refrescar el cos després d'hores sota un sol de justícia.