divendres, 4 de juliol del 2008

comença la bogeria

Comença la bogeria, amb aquesta simple frase puc definir els entrenaments i la motivació que em porta a dur-los a terme per buscar un rendiment esportiu que no em durà enlloc, però que m'ompliran de satisfacció personal.
Ja ven dora 7:30 he sortit a córrer, com que es tractava d'un entrenament suau de 40'-60' trote suau, han estat 50', els he fet sortint de casa. Però el millor estava per arribar encara...
Eren passades les 11 del matí quan he entrat al gim, però aquesta vegada, disposat a fer un primer "entrenament" de natació. Si!!! Recordant velles batalles contra les parets de la piscina, les sureres, la ratlla de fons, els usuaris que van a una velocitat inferior...
El que he anomenat entrenament, per definir-ho d'alguna manera, ha consistit en fer una tirada de 1000 metres cómodes, cuidant molt la tècnica, per no començar a fer defectes de bon principi. Les prioritats han estar principalment centrades en la posició del cos i en l'alineació de totes les extremitats. També he procurat fixar-me en aconseguir una bona trajectòria de la mà a la fase aquàtica. Després d'aquests 1000 metres que se m'han passat molt ràpid, he fet una mica d'estils, més concretament 20 x 25 una de cada estil c/30". Les sensacions que he tingut fent els estils m'han sorprès de bon grat, ja que m'hi he trobat molt cómode i he pogut anar descansat.
Ha estat treball de base, molt base, per començar a familiaritzar-me amb el medi (jeje, com els que aprenen a nedar).
Ha estat un dia diferent, però que a partir d'ara es repetirà bastant sovint.