dilluns, 14 d’abril del 2008

multicrònica

Bé, després de dies sense poder escriure per diverses circumstàncies, intentaré, si m'enrecordo, fer una breu citació del realitzat, i no realitzat, aquests dies que no he pogut plasmar el que he fet.
Dijous va ser l'últim dia que vaig poder escriure, així doncs, anirem per ordre i començaré amb el divendres.
Divendres: Dia dur, molt dur, especialment per que arrossego el cansament de tota la setmana i el cansament de la doble sessió del dijous. El realitzat, a les 07:00, va ser un rodatge cómode, amb les cames carregades i lentes (molt lentes) en companyia de l'incansable Èric i del company de batalles triatlètiques Jordi. Després d'un gran esforç per poder estar 30' a trote, una mica d'estiraments i un treball de físic bàsic fent exercicis de força utilitzant el propi pes. Evidentment, va ser l'únic que vaig fer durant la dura jornada de divendres.
Dissabte: Recuperat del cansament de divendres, ja estava en condicions de fer algo amb cara i ulls. És a dir, una sortida en bici amb en Jaume i en Carlos (pescat a mig camí). Puc onsiderar aquesta sortida com una "Masterclass" de drafting. M'explico; en Jaume tirant, tirant com una locomotora, i jo darrera, a l'aspiració tenint els meus dubtes de poder posar-me a la seva alçada per dir-li que anàvem ràpid. Un cop a Canet, apareix en Carlos, i li dic: "avui va fort en Jaume". Tant fort com que vàrem (va fer ell solet) fer temps récord a l'anada fins a Sant Pol de Mar. A partir d'allà, la cosa va millorar una mica. Tot i que en Carlos ens va enganyar i vàrem que apretar una mica (per mi molt) per caçar-lo, ja a la segona pujada. Fent el circuit per l'interior, ja mostrat en un mapa de cròniques anteriors, la tornada és atractiva. Aquesta vegada, també tocava parada a fer un café, que de mica en mica , el veig d'una altra manera (ara que gaudeixo d'entrenaments anàrquics).
Després d'aquesta sortida en bici, vaig marxar al gim a fer tonificació general, em venia de gust estar al gim fent una mica de culte al cos.
Ah, per mantenir l'equiliri, a la tarda, culte a la ment. Estudi al la biblio amb l'Èric.
Diumenge: Dia anormal, havia d'anar a la Mitja d'Igualada. El despertador va sonar, però la ment no es va despertar, i el que havia de ser 5' de mandra, van ser 4 hores de son profunda. Suposo que resultat del cansament de tota la setmana. En definitiva: dia de descans.
Avuí, dilluns, res de res.
Demà ja apretarem una mica un múscul anomenat cor i unes extremitats anomenades cames.