dimarts, 8 d’abril del 2008

mig entrenament

Dilluns, dimarts, han estat dos dies en que sense cap motiu aparent el nivell d'activitat física i psíquica ha baixat. Ahir dilluns, vaig descansar, vom havia pensat. Avui dimarts, sense gaires energies per entrenar, he fet mig entrenament.
Hem començat fent un rodatge calentament de 15', l'Èric n'ha fet més, i després dos blocs de 5 de 200 a 32" aproximats sortint cada 1'15". Aquestes séries han estat poca cosa, però encara gràcies que he fet alguna cosa de córrer, hi havia poques ganes.
La funció d'aquest entrenament en primer lloc ha estat intentar refrescar-se una mica físicament i també psicològicament, després d'un dia una mica fluix. També ha servit per xerrar, mentres feiem el calentament i els 10' de trote suau del final. Una funció més de l'entrenament ha estat agafar una mica de xispa a les cames, que les tinc molt lentes. Finalment també podem afegir que aquest entrenament ha servit per agafar una mica de gana per sopar.
Com que diumenge hi ha mitja a Igualada, l'únic que faré fins llavors serà un trote el dijous i una sortida en bici el dissabte (com sempre, no és segur). Com m'agrada posar entre parèntesis aquest incís, senyal que si em va bé fer-ho, ho faig; i si no em va bé, senzillament no ho faig, i no em preocupo de si anirà bé o no.
Com ja he dit alguna vegada, aquesta temporada, no és una temporada com he acostumat a fer en el últims anys, per tant, no hi ha preocupacions de volums, ni d'intensitats, ni de sessions...
Ho recomano!