diumenge, 11 de gener del 2009

ha estat un bon dia

Mitja marató de Sitges:
El despertador ha sonat a les 6:30 i després ha seguit sonant cada cinc minuts fins que he decidit aixecar-me mitja hora més tard, a les 7:00. Esmorzar, el de sempre i a preparar la bossa. Hem marxat, l'Ana i jo a buscar la Merche i a un company triatleta del seu club. Hem agafat l'autovia de castelldefels i hem fet via cap a Sitges.
En arribar, a l'hora establerta, ens hem anat trobant a amics i coneguts, sempre s'agraeix i després d'una bona cua i d'una bona aglomeració de gent hem agafat el dorsal. Sense esperes hem anat a canviar-nos i a calentar ja que el temps se'ns tirava a sobre. Desp´res de fer una calentament de 3 kms a trote cómode, a falta de 10' per la sortida la gent s'ha anat col.locant a meta, i com no, jo també. És llavors quan m'he trobat amb en Jordi, i després de saludar-lo ha vingut la pregunta: quan vols fer? La resposta ha estat 1 h 20', perfecte, igua que jo, així doncs anem junta a veure que passa.
Tenia al cap fer 1 h 20' per no forçar gaire la màquina sense deixar de fer un rodatge de calitat, pensens en especial amb la marató.
Junts hem anat ben bé fins al km 10, hem anat una mica més ràpids del ritme que tocava, però ja ens anava bé, passant el 10 amb 37'30" aprox.
Ha estat llavors quan les cames m'han demanat una mica més de ritme i he decidit, en començar la pujada a deixar-me anar una mica per les sensacions i així he anat apretant una mica.
L'aument de ritme ha fet que de mica en mica m'anés apropant a gent que amb anterioritat veia molt lluny i per tant les sensacions d'anar bé i a gust s'autoalimentaven. Finalment i amb certa sorpresa he mantingut un ritme elevat i el km 19 i 20 m'han sortit a 3'38" i 37" respectivament.
A l'arrivada, el crono, el meu l'he parat en 1h 17' 52", un resultat perfecte pel moment de preparació en que estic.