dimarts, 20 de maig del 2008

fent els deures

Ahir per diferents circumstànices no vaig fer el resum de " l'entrenament" realitzat. Així que el faré avui.
Feia molts dies que no sortia a córrer amb la colla amb la qual vaig preparar la Marató i amb els companys de gim engrescats en córrer. Com algú ha comentat mentre corriem, feiem goig, ja que erem 18 cames correns. Sempre va bé anar amb colla per passar l'estona més ràpida, quan no parles amb un parles amb l'altre.
El córrer, després de passar més d'un dia des de la sortida en bici "absent", no ha estat gaire diferent. Les sensacions no han estat gens bones, ni físicament ni mentalment. A diferència del diumenge però, quan portàvem uns minutets correns, m'he despertat una mica i la cosa ha canviat, però no ha fet que m'escapés del grup per retallar el recorregut per anar abans cap al gim a estirar. Tal i com vaig dir ahir, han sortit 50'. Han estat molt suaus.
22 hores després he anat al gim, és a dir, avui he anat al gim, com sempre per fer una mica de tot.