dilluns, 20 de juny del 2011

triatló MDF a Banyoles

El dissabte passat a Banyoles es va fer un triatló distància olímpica de caràcter popular amb la presència de coneguts del "mundillo". Un triatló d'aquestes característiques, tal com va passar a Blanes, a dia d'avui és d'agraïr, ja que s'aparta de les masses i la organització és d'allò més bona.
El triatló es va iniciara les 9 del matí, en un llac de Banyoles que sempre convida a nedar. Una aigua plana i a una temperatura ideal per nedar sense neopré.
En un inici vaig quedar una mica endarrerit, però un cop el grup enfilat vaig poder remuntar i contactar amb un trio perseguidor del primer. Tots quatre vàrem anar junts fins a la transició, i evidentment, per interessos també vàrem fer el segment ciclista de forma conjunta i amb entesa.
Anant fent relleus al final es va contactar amb el primer corredor, que ens va treure 2' a l'aigua.
A la segona transició ja només quedava intentar controlar per mantenir un bon ritme els 10 kms i poder fer un final "progressiu".
En primera instància vaig quedar-me una mica endarrerit, però de mica en mica vaig anar apropant-me al tercer, després al segon i finalment vaig fer caça del cap de cursa al km 5 aprox. Vaig anar amb ell fins ben bé el km 8 on vaig intentar augmentar la velocitat amb tres canvis de ritme, sense èxit. Finalment les forces no em van acompanyar i vaig cedir terreny, quedant en segona posició.
La valoració és del tot positiva, bones sensacions a l'aigua, un bon ritme a la bici, i al córrer, tot i no tenir un canvi de ritme final en ferm també va ser prou bo, i clar està, m'ho vaig passar molt bé.