dimecres, 15 de juny del 2011

triatló de Manresa

 El dissabte a les 16 hores es va donar sortida a una nova edició del triatló. El dia i les circumstàncies acompanyaven, no per fer quelcom interessant esportivament parlant, sinó per assolir l'objectiu que cerco a tota prova esportiva, passar-m'ho bé, gaudir de l'esport i si pot ser compartir-ho d'una manera o altra amb les persones que tinc més a prop i les que estan sense estar.
Com es preveia la sortida va ser esbojarrada, però en aquest cas més, ja que la massa de triatletes va poder amb les individualitats de l'organització i del col.lectiu de jutges. El resultat va ser una sortida en falç que es va fer oficial uns segons és tard. En aquesta sortida, vaig estar implicat en el col.lectiu que es va esperar uns segons per haver-se adonat que la sortida va ser forçada, fet que va fer que comencéssim la natació ben bé uns 30-40" més tard que un bon rapat de triatletes.
Després de pensaments d'incomprensió vaig iniciar la natació de forma ràpida i còmode fins arribar al primer gir, on entre unes coses i altres vaig rebre i donar, inintencionadament, algun cop. Evidentment toa la natació va ser en positiu, és a dir, vaig anar de menys a més i més evident va ser el fet de que en tot moment vaig anar avançant a gent.
El resultat va ser sortir de l'aigua força endarrerit, a la posició 40 aproximadament.
La transició, feta amb certa indignació per la sortida en fals oficialitzada va ser lenta, però un cop a la bici ja vàrem posar-nos a treballar per poder fer un grup interessant.
Després d'uns minuts de descans vàrem començar a intentar organitzar el grup, sense èxit i finalment va tocar treballar juntament amb en Chirico (C.N.Prat) per agafar el grup capdavanter. Finalment, després d'algun estira i afluixa, en especial a la zona de polígon, vàrem agafar el grup. A partir d'aquell moment ja havíem fet la feina i només es tractava de descansar i de procurar no perdre posicions en el grup per evitar escapades i topades.
La segona transició va ser, com la primera quelcom lenta, i el córrer el vaig iniciar a meitat de grup, aproximadament a la posició 8-10.
Confiant en el córrer vaig mesurar l'inici i de mica en mica vaig anar posicionant-me a la 5a posició, que finalment va ser la 4a. 
El resultat satisfactori i les sensacions molt bones.
Vàrem començar el cap de setmana amb una 4a. posició general, un tercer lloc per equips i un sub-campionat de Catalunya Universitari.