diumenge, 4 de juliol del 2010

dia llarg

Ahir dissabte va ser un dia llarg, no pas per l'avorriment, ni per que vaig estar moltes hores despert, sinó pels entrenaments que vaig realitzar.
De bon matí vaig fer bici, molta bici.
Amb en Lluís vàrem estar, com a mínim jo, descobrint carreteres que no havia trepitjat mai fins a completar uns 140 o 150 kms plegats, fins que vàrem arribar a Riells on ell es va quedar a fer cap de setmana de família. Jo en canvi havia de tornar cap a casa, per tant em quedaven uns 50 kms per poder-me fer la dutxa tant desitjada després de tantes hores sobre la bici i amb calor, en especial al final.
Total, que mirant google maps, ahir van sortir 190 kms amb 6 hores i 25' parades incloses, que van ser unes quantes per anar avituallant.
Les sensacions van ser bones, ja que el ritme en tot moment va ser molt còmode.
Després del dinar i d'un petit descans va era l'hora de treballar a la piscina de manera molt còmoda i amb material auxiliar com aletes, manoples i pull. En definitiva 5500 metres de natació fàcil per fer un dia complert.
Aquest matí una tiradeta de córrer i una mica de piscina per refrescar.
Aquests entrenaments més que per agafar forma, serveixen com antídots a les preocupacions i pors que poden sorgir en aquests últims dies previs a l'Ironman de Zuric referent a la capacitat de fer-lo amb garanties de gaudir-lo. Així doncs, reafirmem que com a mínim estem preparats per que així sigui.