divendres, 16 d’abril del 2010

descans forçat

Després de l'entrenament d'ahir en que vaig sortir a córrer i vaig tornar caminant, les evidències m'han fet prendre'm un descans forçat.
Fruit de la "patacada" del diumenge a Vic, tinc el costat dolorit i ressentit, però també lesionat muscularment, amb la conseqüent inhabilitació per a la pràctica esportiva, en aquest cas de córrer.
Aquest fet ha fet que, després del mal humor del moment i de la impotència "in situ" de no poder córrer, no quedi altra opció que aprofitar aquest imprevist per fer una setmana de descans, això si, forçat.
Total, que després de molts anys, aquest que pintava bé, encarà no hauré pogut fer cap duatló de Banyoles. Això si que em fa ràbia.
Espero que la setmana vinent ja pugui fer quelcom de córrer.
Avui només unes piscinetes per agafar una mica de gana.