dimecres, 5 de novembre del 2008

dilluns i dimarts

Bé, com que ja anem una mica justos de temps, no puc dedicar gaire temps ni puc exposar els entrenaments diariariament, tot i que intentaré que així sigui.
El dilluns vaig fer una bona trisessió, ja que vaig fer el rodatge de 50' que tenia pensat fer amb els exercicis de tècnia corresponents, després vaig fer la sessió de gim i finalmen vaig poder fer la piscina.
El rodatge, a diferència de la setmana anterior va ser més cómode de sensacions ja que en cap moment, vaig notar fatiga a les cames. El gim, fent la mateixa intensitat que la setmana passada, ja no implica carregar muscularmant ni articularment. La natació jo no m'es extranya. En definitiva, que de mica en mica ens anem adaptant a l'entrenament de forma òptima.
Ahir en canvi, només vaig fer la sessió de natació, això si, una mica més llarga del que he anat fent durant aquests dies, 400 varia, 10 x 10 R d/10", 600 p/b/t, 4 x 50 F (25est-25cr) i 100 suaus, en total 2300m.
Avui, sessió de 50' de trote amb la tècnica correponent i després, tot seguit, 1500 de crol continu.