divendres, 15 d’agost del 2008

despistat pels canvis

Avui era un dia en el qual tenia previst fer els comentaris dels entrenaments que porto de retard, però com que és època de canvis, m'he despistat i no porto a sobre la "xuleta" amb els entrenaments realitzats. Aixi que ho retrassaré fins el diumenge.
De moment vaig complint de forma aproximada el que tenia previst; correns vaig apretant una mica i tot i que no és per tirar-hi coets, vaig fent; en bici, amb la sortida a la setmana de 10- 120 kms que vaig fent, gràcies a en Jaume, vaig mantenint la forma per afrontar el els triatlons de Setembre amb garanties; respecte a la natació, ai que patiré! M'està costant més del que em pensava, només em consolo pensant que és normal després d'estar 9 mesos (d'Octubre a Juny) acumulant un total de 7000-8000 metres, jaja, fa riure.
De totes maneres, com ja vaig fer amb les curses a peu, aquesta mini temporada de triatló que començaré a Banyoles, la faré amb una mentalitat realista i disfrutant d'allò més de la competició.