dissabte, 7 de juny del 2008

divendres estrany

Dia estrany, especial, diferent, trist, confús... Tot i ser divendres d'una setmana interessant, sempre ha d'haver-hi un dia diferent i/o estrany. Doncs ahir divendres va ser aixi.
L'entrenament va consistir en fer 50 minuts de trote molt suau, l'hora de sortida va ser a les 16:35 aproximadament, sense presses i sense cap tipus de condició externa que m'obligues a fer una cosa o una altra. Com que era una hora especial, no vaig trobar a ningú amb qui fer el rodatge/xerrada, això va fer treballar les neurones més del compte, ja que vaig tenir tots els 50 minuts per pensar en les meves coses.
Esportivament parlant, un cop vaig arrancar a córrer la primera impressió que vaig tenir va ser la de tenir les cames tocades de tota la setmana. Aquesta impressió va diluir-se ràpidament ja que en haver fet els primers metres ja anaven soles. Tot i que el temps em va passar d'allò més ràpid, les sensacions generals al final del trote no van ser habituals, van ser amb sensacions diferents i estranyes, dedueixo que va ser culpa d'un dinar al qual estic poc acostumat i el poc temps que vaig deixar entre el dinar i el trote.
En finalitzar el rodatge vaig fer uns quants estiraments, pensant en tenir unes cames relaxades de cara a la cursa de diumenge, els 10km de Sta. Pepètua de Mogoda, i unes abdominals com de costum.
La resta del dia, com ja he dit a l'inici, va ser ...