dimecres, 4 de juny del 2008

4t. dia

Avui ha estat el quart dia que he sortit a córrer de forma consecutiva. Vaig començar amb la cursa de diumenge, després vaig fer el rodatge suau de dilluns, posteriorment, el dimarts, vaig fer un entrenament amb cara i ulls, i finalment avui he fet un rodatge de 50 minuts. Tot i que he fet dos rodatges suaus, el fet de realitzar quatre entrenaments seguits de córrer, aquesta temporada em porta conseqüències no gaire positives, ja que, encara que no sigui res preocupant, les cames les noto pesades i una mica carregades, sense ser res alarmant. Tal i com vaig fer ahir, un cop fet el rodatge i fets els estiraments, he realitzat una mica de gim, fent treball de tonificació per despertar una mica la musculatura del tronc superior.
De cara a demà, no puc dir el que faré, ja que aniré a sensacions al llarg de tot el dia.