dimecres, 2 de març del 2011

test desfavorable, però ...

El dilluns vaig fer una espècie de test per veure com respondria el genoll després de fer un entrenament de marató tenint en compte que feia 4 setmanes que feia pocs kms quan sortia a córrer.
L'entrenament per dir-ho d'alguna manera va consistir en fer 18 km, 4 dels quals deixant-se anar una mica (3'55"). Les sensacions cardiovasculars puc dir que van ser molt bones, les físiques també, ja que el genoll no el notava pas més del que es pugui considerar notar.
El tema està en la recuperació posterior i el refredament del genoll, que va ser més acusada del que hom desitja. Per això vaig fer una sessió de físio per acabar d'incidir en el genoll i esperar i creuar els dits pe que a la marató, com a mínim estigui estable fins a la meta. Després ja descansarem si és el cas. 
Recordo que fa 2 anys, vaig tenir quelcom semblant, però al tendó d'Aquiles, que em va permetre acabar la marató amb bona marca 2 h 39' 53" i que després vaig estar 2 setmanes recuperant-me.
Aquest any la marca no conta, ja que serà força superior, però la intenció de fer-la hi és present amb tal força que espero que el resultat sigui satisfactori.
Fer la marató amb els entrenaments que porto i les molèsties que tinc al genoll de fa unes setmanes no és una pràctica aconsellable per qui tingui una mica de seny, però amb aquest cas en concret, la marató de Barcelona, jo no en tinc.