dilluns, 7 de febrer del 2011

seny

Entre unes coses i altres, físicament parlant, tinc la sensació d'anar a la deriva.







Amb les molèsties del genoll que no es defineixen i a l'espera de les proves necessàries per determinar el que tinc tinc la sensació d'haver perdut el timó i anar a la deriva. 
Ahir, finalment no vaig anar a Granollers tot i que tenia força ganes, però el seny, per sort, es va imposar als impulsos que tant marquen les accions de tota persona que té il.lusions i motivacions intrínseques.
Mentrestant vaig fent gim i natació, i de tant en tant provo de córrer per tantejar el terreny.
Cal dir que tot i les sensacions actuals, que no son gaire bones, no perdo les ganes ni la il.lusió de gaudint de totes les curses que en un moment o altre se m'han passat pel cap i que tard o d'hora les realitzaré.