dimecres, 9 de febrer del 2011

ara si, ara no

Això és el resultat de les sensacions que tinc durant el dia a dia. En determinats moments crec que el tema de les molèsties va millorant, i en altres moments veig que no.
De totes maneres cal dir que aquests últims dies la cosa sembla que ha minvat en especial des de dilluns, quan vaig sortir a trotar.
Una mala notícia es que MAPFRE mitjançant la pòlissa de la Federació Catalana de Triatló ha desestimat la meva petició (bé, la petició del metge) de fer-me la ressonància, és a dir, que hauré de suplicar a no se qui que no sigui res greu i que la salut pública vagi fent el seu curs si fos realment necessari.
Val a dir però que les molèsties i les sensacions actuals són quelcom diferents a les que tenia als moments posteriors a la mitja de Barcelona, fet que em fa pensar que potser no serè tant com inicialment m'havia pensat.
Ara, per que no sigui dit, a fer unes piscines.