dimecres, 5 de gener del 2011

bici!

Aquest fantàstic personatge és testimoni del meu entrenament del diumenge: una passejada pel museu de la ciència. 
El dissabte anterior, vaig poder realitzar un dels propòsits (de cinquena categoria) dels que hom es fa quan inicia un nou any, vaig fer un tomb amb la bici. Després de moltes setmanes de tenir-la aparcada (des del triatló de Barcelona Garmin), vaig treure-li la pols, inflar les rodes, i vaig sortir a passejar arran de costa fins passat Mataró. Tots uns 40 km que són l'inici dels entrenaments de bici de la temporada de triatló.
Un cop despertada la bici els entrenaments amb aquesta aniran agafant forma i s'aniran perfilant en funció dels objectius triatlètics de l'any 2011.
Canviant de tema, pel que fa als entrenaments d'aquesta setmana destacar el rodatge del dilluns amb 23 km realitzats amb una mitja de 4'21"/km, correns correns fins a la muntanya màgica de Montjuïc i ascendint fins a l'Estadi Olímpic. Avui, per despertar les cames anirem una mica més ràpid, això si, menys km i amb canvis de ritme.