dijous, 24 de juny del 2010

sant joan

El dia de la revetlla de Sant Joan, és un bon dia per poder exigir-se als entrenaments ja que durant el sopar de ben segur que es recuperen totes les despeses energètiques dels entrenaments.
Així ho vaig fer, un entrenament de dues hores de trote còmode ( a 4'40") i una sessió de natació per la tarda de 2500 m.
Val a dir que el trote, tot i anar a un ritme còmode tenia les cames tocadetes de la bici del dimarts, normal és clar, però em vaig quedar amb una bon regust de boca ja que no vaig tenir problema per finalitzar les dos hores proposades.
Interessant és les diferents sensacions que vaig tenir al llarg del rodatge, ja que el moment més difícil va ser dels 30' a l'hora, passat aquest llinda tot va anar millor i les sensacions eren ben bones i motivants.
Aquest matí aprofitant que fa bon dia i que la gent encara està ressacosa a casa, aniré a fer uns minuts de natació a la platja, per la tarda en canvi faré rodar una mica les rodes de la bici.