dimecres, 24 de març del 2010

varis

La cursa de diumenge, la mitja del Maresme, ha tingut varies seqüeles, entre aquestes hi ha el fet de tenir les cames carregades ben bé fins avui dimecres, tot i que no ha impedit fer els canvis de ritme previstos.
Feia varies curses que no se'm carregaven tant les cames, ja que fins a aquesta no havia donat un percentatge d'esforç important.
Respecte a coses importants d'aquesta setmana, remarcaré la primera sortida que vaig fer ahir amb la meva fletxa des de fa molts mesos (challenge de Calella). El més remarcable és la comoditat que tinc sobre d'ella i que sense adonar-te et demana, i li dones, la posició aerodinàmica per la qual està muntada.
Ara, fet l'entrenament de córrer del dia, les cames les tinc millor que no pas a primeres hores del matí, ja que tot i fer canvis de ritme, que no han estat forts, les tinc més fresques i més ràpides.
Aquesta tarda, aprofitant les hores lliures aniré a la piscina a fer uns kms de natació, que si no carrego una mica, el temps se'm tirarà a sobre i no arribaré amb les condicions mínimes desitjables a l'inici de la temporada de triatló, que enguany és més aviat que mai, ja que comença al triatló de Porto Colom l'1 de maig.
Demà sortida en bici molt semblant a la del dijous passat.